PODNOŠENJE PISANIH PRIGOVORA

(Zakon o zaštiti potrošača, NN 41/14)

ZAPREŠIĆ d.o.o.
10290 Zaprešić, Zelengaj 15
FAX: 3310524
e-mail: zsluzbe@komunalno-zapresic.hr
VODOOPSKRBA I ODVODNJA ZAPREŠIĆ d.o.o.
10290 Zaprešić, Zelengaj 15
FAX: 3310356
e-mail: vodovod@komunalno-zapresic.hr

POTROŠAČ MOŽE PODNIJETI PISANI PRIGOVOR NA SLIJEDEĆI NAČIN:

  • Osobno predajom pisanog prigovora na urudžbiranje u sobi broj 1
  • Poštom na adresu sjedišta poduzeća
  • Putem faksa
  • Putem e-maila

  • Na pisani prigovor potrošaču će od strane stručnih službi poduzeća biti odgovoreno pisanim putem u roku 15 dana.


    Ukoliko potrošač smatra da su dobivenim odgovorom povrijeđena njegova prava kao potrošača, može podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača . Reklamacija se podnosi u pisanom obliku na adresu poduzeća, sa naznakom – Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača. U roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije potrošač će dobiti odgovor.


    Sa radom Povjerenstva za zaštitu potrošača možete se upoznati ovdje:

  • Zaprešić d.o.o.

  • Vodoopskrba i odvodnja Zaprešić d.o.o.

  • Nastavno potrošač može pokrenuti sudski ili izvansudski postupak sukladno Zakonu o općem upravnom postupku koji se odnosi na zaštitu od postupanja pružatelja javnih usluga.

    INFORMACIJE I SAVJETI


    Golf restoran

    ZAPREŠIĆ d.o.o. 2012   Sva prava pridržana